یزدفردا: «علی القحوم» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله هشدار داد که هر پایگاه یا کشوری که بخواهد محلی برای تجاوز به یمن باشد، هدف مشروع نظامی برای نیروهای مسلح یمن خواهد بود.

به گزارش یزدفردا به نقل از المیادین، یکی از اعضای ارشد دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تأکید کرد که هر پایگاه یا سرزمینی که تجاوز به یمن از آنجا آغاز شود، در چارچوب گسترش صحنه عملیات و بانک اهداف، به هدف راهبردی و حیاتی برای نیروهای یمنی تبدیل و عمق و مناطق دارای اهمیت اقتصادی هدف قرار خواهد گرفت.

«علی القحوم» امروز چهارشنبه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، خواستار توجه دشمنان به پیامدها و رویکردهای خصمانه و پند گرفتن از تجاوزات ۹ سال گذشته به یمن شد تٔکید کرد که معادلات و و توازن قوا تغییر کرده است.

وی با بیان اینکه مزدوران هیچ آرامشی ندارند، خطاب به آنها گفت: اگر برگ برنده بودید، طی ۹ سال گذشته ارزش داشتید، اما نتیجه شرط بندی بر روی مزدوران، باخت است.

القحوم در ادامه پیام خود تاکید کرد که دستیابی به صلح و اجرای آن به نفع یمن، عربستان سعودی، امارات و کل منطقه و تحقق امنیت و ثبات است.

این مقام ارشد یمنی با بیان اینکه صلح به تنش‌ها پایان می دهد و گسترش دایره منازعه را محدود می کند، براولویت دادن و توسعه منافع مشترک و تغییر مسیر از خصومت به دوستی تأکید کرد چرا که خیر و منفعت عمومی در این خواهد بود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا